§1. Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowane następujące definicje:
1.Chwilą zawarcia Umowy polegającej na świadczeniu przez Organizatora Usług znajdujących się na Stronie jest chwila faktycznego rozpoczęcia korzystania przez Zamawiającego ze Strony Organizatora, w tym poszczególnych Usług jakie są na niej oferowane.
2. Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, Umowa zostaje rozwiązana przez Zamawiającego z chwilą faktycznego zaprzestania korzystania z poszczególnych Usług dostępnych na Stronie.
3.Organizator jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji naruszania przez Zamawiającego istotnych postanowień Regulaminu.
4. Płatności za Usługi Terapeutyczne i Inne należy dokonać przelewem tradycyjnym, przelewem na telefon (BLIK) lub przez bramkę płatniczą, nie później niż na koniec miesiąca. Opłaty za Usługi Szkoleniowe należy dokonywać przelewem tradycyjnym, przelewem na telefon (BLIK) lub przez bramkę płatniczą należy dokonywać przed w formie przedpłaty na konto minimum 24h przed umówionym spotkaniem.
5. Organizator na życzenie Zamawiającego wystawi fakturę obejmującą uiszczoną kwotę za Usługę. Zamawiający chcący otrzymać taki dokument zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres kontakt@psychologlekarz.pl dane niezbędne do jej wystawienia: imię i nazwisko, adres oraz NIP. Chęć otrzymania faktury powinna być złożona najpóźniej w dniu zawarcia Umowy, ale przed dokonaniem opłaty. Faktura będzie wysłana Zamawiającemu drogą elektroniczną po zaksięgowaniu płatności.
6. Komunikacja związana z odwołaniem lub zmianą terminów usług dla swej ważności wymaga komunikacji e-mail lub telefonicznej z opiekunem lub terapeutą Zamawiającego.
7. Zamawiający, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
8. W przypadku odstąpienia od umowy, Organizator zwraca Zamawiającemu wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Zamawiającego w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie.
9. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Zamawiającemu w przypadku świadczenia usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Zamawiającego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.
10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Zamawiający musi poinformować Organizatora o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem).
1. Organizator zobowiązuje się świadczyć Usługi przy zachowaniu najwyższej staranności oraz działać zawsze w najlepiej pojętym interesie Zamawiającego zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu i uzgodnieniami szczegółowymi.
2. Do obowiązków Organizatora należy zapewnienie wykwalifikowanej kadry, co w razie potrzeby można poświadczyć odpowiednimi dokumentami poświadczającymi kompetencje specjalisty.
3. W przypadku szkoleń, Organizator każdorazowo jest zobowiązany do dostarczenia każdemu Uczestnikowi odpowiednich materiałów szkoleniowych.
4. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Organizatorowi za Usługę, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie i w zgodzie z ustaleniami szczegółowymi.
1. Każdy Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług Terapeutycznych, Szkoleniowych i Innych w terminie czternastu dni roboczych od daty realizacji Usługi.
2. Reklamacje Usług Terapeutycznych, Szkoleniowych i Innych należy zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora wskazany w niniejszym Regulaminie pkt. 4 § 1 bądź w formie elektronicznej, wysyłając zgłoszenie na adres kontakt@psychologlekarza.pl.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) imię i nazwisko/nazwę Zmawiającego,
b) adres siedziby Zamawiającego,
c) przedmiot reklamacji (nazwa Usługi, termin i miejsce realizacji, imię i nazwisko specjalisty),
d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
e) oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora.
4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
5. Po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej, Organizator potwierdzi ten fakt w wiadomości zwrotnej.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.
7. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt. 3 niniejszego paragrafu, to Organizator wyznaczy Zamawiającemu siedmiodniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Od ponad 15 lat pracuję z osobami indywidualnymi, parami oraz lekarzami, pomagając im odzyskiwać równowagę, poprawiać relacje i budować większe poczucie satysfakcji w życiu. Łączę wiedzę kliniczną, naukową i praktyczną, tworząc przestrzeń, w której możesz poczuć się wysłuchan_ i zrozumian_.
ulica Stryjeńskich 6/59
Warszawa, 02-791
© 2025 Praktyka psychologiczna Tomasz Krasuski. Wszelkie prawa zastrzeżone.